Sunday, March 18, 2012

Ditegur,dibalas makian.

salam hujung minggu.

kelmarin aku update status facebook aku dengan ayat ini

npknya ada org tekanan bila dkomen statusnya..by the way,jgn kasi malu diri sndiri.think carefully bfore make the statement..ayat ko 2 yg bikin aib ko sbnrnya.tq..:)


nak tahu cerita sebenar??aku tak kenal budak sewel ni.tetiba jadi fren kat fecebook aku pulak.salah siapa??salah aku sebab approve request kau la bongok!aku geram wei pasal dia ni sebenarnya malukan diri dia sendiri dan perempuan yang pernah dia 'kerjakan'.Tak percaya?Tengok ni...

klik untuk tumbesaran yang sihat

dari ayat dah tahu dah dia malukan diri sendiri.Ayat 'setelah aku rosakkan kau'.maknanya,dia pernah sentuh la tu perempuan kan??aku sangat geram wei..apa kejadahnya dia buat macam ni?macam orang takda tamadun langsung.bagus hidup time zaman jahiliyah la kau.dah dia post macam tu,aku nampak dalam wall aku,so aku komen la..



klik untuk lebih jelas
nampak jawapan dia??nampak sangat tak makan saman!bagus buang dalam laut la engkoo!teda tamadun!budi bahasa budaya kita la adik oii..!langsung tak terima teguran.aku tegur cara bagus,kau balas makian.Adehh..aku memang tak balas.sebab buang masa dan tenaga layan orang sewel macam kau!ooo..kau budak rempit ya?iskh2.nampak sangat budak jalanan yang selalu bawak masalah kat mak bapak.dah elok-elok jadi manusia,jangan la nak jadi syaitoonn^_^..cukup2 la syaitan yang ada kat dunia.jangan tambah lagi.

aku memang anti orang macam engkau!
sekian.

Terima Kasih Sudi Baca Entry Ini

No comments:

Post a Comment