Thursday, March 29, 2012

lamaran yang sweet ^_^

Korang pernah berangan tak dilamar oleh kekasih dengan cara yang romantik yang tak terfikir dek akal kamu?
Bagi yang takda idea nak melamar kekasih,sini ada caranya.memang confirm dia akan cakap "Yes!,i do...".Video ni aku ambik kat kawan.Dari blog dia.Boleh tahan.Comel ja caranya.Luluh jantung weii..




 tak nak cara kat atas? apa kata korang bawak pasangan anda ke pantai.Sebelum tu,pakat la ngan kengkawan buat suprise kat dia.Alaa,kawan mesti tolong punya.Tabur bunga rose kat pinggir pantai,buat bentuk love.jangan guna bunga taik ayam pulak.confirm kena reject!Then,dengan selambanya korang propose dia.Alaa,sweet gitu.angin laut bertiup.Burung yang mencari makan pun akan ambik pit stop untuk menonton drama korang.Winkk..

kredit dari Pakcik Google



yang ni aku tabik spring! Awal Ashari melamar Scha kat propaganza.memang jantan gilak erk si Awal ni.Gugur air matanya time propose Scha.
ayat yang power" sudikah awak menjadi yang halal untuk saya?".nampak sangat ikhlas.paling penting,dia berani.kekasih korang ada macam Awal tak?kalau ada,boleh kita bermadu kasih?lalalala...


 kalau aku seorang lelaki,aku akan propose kekasih aku dengan cara ni..




Aku akan pakai maskot atau jadi badut,then propose dia depan umum..biar dia tertanya siapa empunya badan yang melamar.kalau dia dah terima,baru tunjuk muka sebenar.perempuan pun boleh propose lelaki kan?macam Elyana tu.Dia yang lamar laki dia tau!kelass gitu..aku nak try la..lalalala...

P/s: memang kuat berangan!

Terima Kasih Sudi Baca Entry Ini

No comments:

Post a Comment