Saturday, September 15, 2012

Oh my Blog!

Salam semua.lama rasanya tak update blog ni.sibuk memanjang.bila ada masa pula,takda idea nak tulis.buah fikiran aku bukan selalu boleh bagi idea.so,aku jadi malas la nak update.Baca blog korang yang aku follow pun jarang dah.tak macam dulu.habiskan masa membaca blog dan cerita mengarut korang.hehe.apa yang tulis ni?idea oo idea..datang la kepadaku.takpa.aku akan terus menulis tanpa tekan backspace.boleh ke macam tu?boleh saja ba..terlalu banyak perkara yang berlaku sejak dua menjak ni.nak tulis semua hari ni lenguhlah tangan aku.takpa.kayuh pelan pelan.lain masa ada lagi.boleh update.tu pun kalau aku rajin.muahahahaha..sem ni kira sem terakhir aku.aku kira sebagai sem terakhir sebab takda exam da pasni.hahaha..sengsara gila wei bila exam.otak penat gilak.paling frust bila kita baca then bila nak jawab,benda yang kita belajar tu tak nak kuar pulak walaupun d push banyak kali.banyak la kau punya push.apa kau fikir mau beranak mau push2.januari ni aku akan praktikal.tapi masih kurang pasti nak praktikal di sekolah mana.nak pilih sekolah yang banyak cikgu single boleh tak?menyelam sambil minum air tak salah rasanya.huahuahua..banyak kerja nak buat sem ni.medical check up segala,buat itu ini.semua perlu duit.oo..cerita pasal duit aku kayap untuk kesekian kalinya.kayap tu apa?ramai yang hairan bila aku guna ayat ni.orang tak pernah dengar.kayap kalau kat sememanjung orang maksudkan sejenis penyakit.Tapi aku pula mendefinisikan kayap sebagai pokai.aku dengar dari seorang kawan dari filipin.kawan bekerja aku suatu ketika dahulu.so,aku terus guna istilah kayap kalau takda duit.harap takda lagi yang bingung.aku kira nak kerja partime jugak sem ni.banyak guna duit rasanya tak cukup kalau minta kat kakak n puan emak.abang aku punya pasal la ni.dia punya gaji kena beku wei untuk 3bulan prtama.so bajet semua larik kat dia.menyampah aku!aku perlu duit nak buat baju kurung,beli keperluana masa praktikal lagi.aduhh..duit!duit!duit! alangkh indahnya kalau hidup aku ada magic.semua aku boleh buat.ok la.nanti aku sambung lagi k.idea tak jalan.so sad:(

Terima Kasih Sudi Baca Entry Ini

No comments:

Post a Comment