Monday, May 7, 2012

roomate putus cinta

Dunia percintaan memang indah.Terasa dunia kita yang punya.Tapi bila sudah berduka,adoi..gurindam jiwa!!
tadi rummet aku menangis.Duii..aku sendiri tak tahan tengok dia menangis teresak.Sampai baju aku basah wei dek air matanya.mata sampai bengkak.Dah kawan ada masalah,saat ini la bahu kita menjadi peranan.Tenangkan dia..Sabar ya kawan..alaa,perkara biasa la tu..gaduh..pastu putus..tak lama mesti merindu..mula la rujuk balik..alolololo..pastu senyuman mesti sampai telinga punya la!kawan ni punya emo tadi,simcard jadi mangsa.Dipatahnya simcard!hah!ambikk ko..tapi aku juga yang dibawanya pergi beli simcard baru..tak pa..tolong kawan..
kenapa percintaan ni rumit erk??
nasib baik aku dah single sekarang..susah kot bercinta buat masa ni.Bila lagi kalau sudah berperang dengan pasangan.Makan tak lalu kot.Lebih lagi bila exam datang menyinggah.takkah parah?silap-silap tulis dalam kertas jawapan 'aku rindu dia'.
Ok..Entry aku memang pendek buat masa ni..aku ada penyakit malas..korang ada ubat tak untuk rawat penyakit aku ni??



Terima Kasih Sudi Baca Entry Ini

No comments:

Post a Comment