Wednesday, May 30, 2012

lelaki itu..:)


Assalamuaikum..
Entri kali ini agak merapuh ok.taknak baca,sila tekan X.tapi merapuh aku,ada isi jugak.hah!untuk kesekian kalinya,hati aku seperti telah diketuk setelah beberapa lama x dibuka.(ayat jiwang gitu lor)last aku kapel tahun lalu.Bulan 3 dah clash.Apa kes?hah,biarlah rahsia.tak boleh la kalau semua hal korang nak tahu.aku nak stok untuk laki aku lagi,untuk anak2 aku di masa akan datang.Insyaallah.kalu ada seru nak kawin.muahahaha.

intro tingkatan 6 punya karangan.

Lelaki itu.Perkenalan kami agaknya sudah lama.sejak aku tingkatan 6.masa tu dia best fren dengan pakwe kawan aku.so,secara tidak langsung,kami pun berkenalan.tapi hanya kenal macam tu sahaja.dalam tahun ni kami rajin berbalas komen d pesbuk.Siapa tak tau pesbuk?memang bangang la korang.ketinggalan kereta api!dan kami semakin rapat(sebagai kawan) setelah dia meminta num hanpon aku kat pesbuk.berani gilak yooo!aku pada mulanya,taknak kasi.yela.masa tu aku ingat dia masih pakwe kepada seorang teman yang aku kenal sejak dari kecil.teman mengaji kalu tak silap.so,tak manis kot kalau menggatal dengan boipren orang.tapi,dia yakinkan aku bahawa dia suda tiada apa dengan si teman itu.dan aku pun gatal tangan p cek wall teman (ex Gf lelaki itu).dan aku temui jawapan.memang sah!si teman sudah ada pasangan baru.boleh tahan.sama padan!dan aku pun bagi la number hanpon ku dan berbalas sms.

hah! start malam tu,dia peneman aku.kebetulan number yang dia guna Digi.Digi aku pulak,pelan super sms.50sen akan dipotong sehari,then sms sampai lenguh jari kot dalam masa sehari kat semua number Digi!Digi sahaja ok! semuanya free!so,memang sesuai sangat dijadikan peneman dikala sunyi.dia memang kuat mengayat.hah!aku kenal dengan lelaki masam ni.tapi dia yakinkan aku bahawa semua yang disuarakan ialah dari isi hatinya.tak main tipu.boleh percaya ke?aku pun buat2 la jual mahal.taknak la kecewa kan!siapa la diri ku.uhuk!dibandingkan dengan dia,rupa ada.kerja pun ada.tak sesuai dengan aku.aku ni pemalu sikit.(sila muntah sekarang)muka pun tak la cantik mana(ayat pancingan minta kasihan)tapi aku syukur dengan apa yang aku ada.sejak kami berbalas sms,tak pernah jumpa face to face lagi.sebab aku nak elakkan dari berjumpa dia.haha.aku banyak kali balik kampung.Bila dia tanya aku kat mana,aku cakap aku masih d kk.tipu sunat!kang dia bawak jumpa,malu siot la aku!kang tetiba tak boleh bercakap.

dan siapa sangka,tadi time aku ke gerai Puan Emak,aku terlihat dia.dia dalam kereta.sorang diri.bila dia senyum,aku pun terpaksa la senyum.Omg!dalam hati Tuhan saja tau betapa aku berdebar.normal la kot.tak pasal-pasal aku terpukul adik perempuan ku.hah!darah aku kalu gemuruh,otomatik lepas kat orang sebelah.kalau ada barang,memang barang jadi sasaran tangan aku.dasar penyakitan.haha!aku tak boleh handle la keadaan tu.tak tau kenapa.tak lama lepas tu,dia text aku pulak.

'lawa betul senyuman tu tau' ...Omg!aku nak ketawa besar2.dia buat aku malu la!aish.aku pun reply dengan ayat ni .
'malunya.haha'.dan bila dia reply mengatakan dia nak pusing balik semata nak tengok aku,aku terus balas dengan mengatakan aku nak turun ke pekan.boleh pulak dia offer dia nak ambik aku.sama-sama turun ke pekan.aku cepat2 tolak.aku kata aku jalan sendiri.haha.aish.dia la orang yang aku nak elak selepas Mr.Yoo.tapi terserempak jugak!apa la nasib badan ni.

tapi andai kata dia yang terbaik untuk aku,berikan aku petunjuk Ya Allah.aku dah banyak kali reject dia bila dia mengayat aku dengan kata2 manisnya.Bukan apa.lelaki ini,bila dia taknak layan dah selepas kita reject dia,bererti dia hanya nak main2.tapi ini lain pulak,kata nak tunggu jugak.So,apa aku patut buat?aku bukan sombong cuma aku rasa aku yang tak layak berdampingan dengan dia.andai dia yang terbaik,mudah-mudahan hatiku tidak kecewa.Amin.

Terima Kasih Sudi Baca Entry Ini

No comments:

Post a Comment